k177y's Blog

intr-o lume ciudata…. dar magica

…pierduta in lumea imparatilor

… si s-a terminat concediul meu… azi din nou „Bun venit la Orange… ” taca taca toata ziua… pentru prima data nu am venit cu placere la lucru… si abia am asteptat sa se termine ziua… am fost plecata numai 11 zile si parca totul s-a schimbat.. parca eram pentru prima data cu cascuta la ureche… nici numele nu mai stiam sa mi-l spun corect… totul a fost atat de agitat, atat de serios, atat de… complicat… parca lipsea ceva… si inca nu mi-am dat seama exact ce….

dar sa trecem peste partea asta, e mai greu pana ma reobisnuiesc… acum inainte sa intru in lumea viselor parca am chef sa raman cu imaginea zilelor trecute.. familly trip`ul meu in Austria 🙂 … a fost de vis.. am intrat impreuna cu ai mei in lumea imparatilor, printeselor si a calestilor trase de cai din trecut vizitand palatul Schombrunn, palatul Hofburg… m-am pierdut prin colorata priveliste a gradinilor care se intindeau in jurul nostru… si nu in ultimul rand am ametit pe toboganele din parcul de distractii Prater…. sa nu mai spun de „Ioana”, GPS`ul nostru care ne-a serpuit pe toate stradutele din Viena, Budapesta, Debrecen, cateodata fara sens invartindu-ne in acelasi punct 😛 … am ramas impresionata in mod placut de Viena, cu cladirile ei maiestuase, cu Dunarea care o racorea de la un capat la celalalt, cu… izul de nou si vechi contopite laolalta….  atatea as mai povesti despre mica mea excursie…  dar pleoapele mele parca vor sa puna punct zilei de azi… pentru a veni cat mai repede ziua urmatoare… si urmatoare… si urmatoare…. Lumea mea parca se grabeste undeva… incerc sa o opresc… sa se calmeze, dar ii luata razna… e ca si cu palpitatiile… stai linistit in pat dar simti ca inima vrea sa iasa din tine… sa fuga undeva….  cred ca trebuie sa am o discutie serioasa cu ea…. sa o lipesc cu SuperGlue sa fiu sigura ca nu fuge unde nu are voie 🙂 ….

Single Post Navigation

2 thoughts on “…pierduta in lumea imparatilor

  1. andaaa on said:

    Vienaaa:X…sper macar tu sa ma intelegi acum de ce am vazut-o de peste 15 ori si nu ma satur sa o vizitez. De fiecare data o gasesc mai bogata in frumusete, de fiecare data ii gasesc cate o calitate noua si de fiecare data ma surprinde cu ceva placut 🙂 E viena..:)

    Cat despre timp, fuga..opreste-te, e prea frumos 🙂

    • Intradevar Anda, Viena are farmecul ei aparte… am vazut-o prima data la cumpana dintre 2008 si 2009, dar atunci am stat mult prea putin si nu am putut sa-i admir frumusetile 🙂 sa stii k te inteleg acum de ce vrei mereu sa o revezi…

      timpul meu… intr-adevar e prea frumos… kiar daca vrea sa o ia rapid la goana… il calmez sa nu rateze nicio secunda din ce i se ofera mereu 🙂

Lasă un comentariu